Haags PR-Bureau Smith Communicatie is in de prijzen gevallen tijdens de Dutch PR Awards. Tijdens de feestelijke uitreiking in het Corendon Amsterdam Schiphol Airport Hotel werd de campagne ‘Mijn Stijl iD’ bekroond als winnaar in de categorie Mode. In opdracht van voorlichtingsorganisatie Milieu Centraal, heeft Smith Communicatie de online training, die als doel heeft om vrouwen bewust minder kleding te laten kopen, gelanceerd in diverse (landelijke) media. “Hoe een goed idee van Milieu Centraal en gedegen PR-executie leidt tot landelijke awareness en hopelijk gedragsverandering”, aldus de jury. Smith Communicatie creëert al meer dan 21 jaar zichtbaarheid voor bedrijven, overheden en non-profit organisaties in Nederland. Dit door de doelgerichte inzet van expertise op het gebied van communicatie, Public Relations en de organisatie van B2B evenementen. Voor meer informatie, zie www.smith-communicatie.nl
De Dutch PR Awards zijn een van de meest prestigieuze evenementen in de Nederlandse PR-industrie. Leontine Smith, directeur van Smith Communicatie, is trots op de erkenning: “Deze award is een bevestiging van ons harde werk en onze toewijding aan het creëren van impactvolle PR-campagnes. Ons motto is: Aandacht! Het geheim van Smith. Onze persoonlijke aandacht richting opdrachtgevers, journalisten en samenwerkingspartners maakt dat we succesvol zijn in wat we doen en ik ben blij dat dit wordt beloond met deze mooie prijs. We willen Milieu Centraal, met in het bijzonder communicatiestrateeg en bedenker van de campagne Anna Beth Smeltekop, bedanken voor het vertrouwen in ons en de fijne samenwerking die heeft geleid tot dit succes.”
Over Smith Communicatie
Smith Communicatie is ruim 21 jaar een (inter)nationaal opererend public relations- en communicatieadviesbureau, met een sterke basis in haar vestigingsplaats Den Haag. Vanuit de strategie van de opdrachtgevers wordt een communicatieprogramma ontwikkeld en uitgevoerd, waarbij Smith Communicatie haar expertise op het gebied van strategische communicatie, PR campagnes, influencer PR en eventorganisatie combineert. Het bureau werkt onder andere voor de AFAS Foundation, Verpact (voorheen Nederland Schoon), Stichting het Gehandicapte Kind, Merlin Entertainment, de Fortezza Groep en branche-organisaties als Applia Nederland en FIAR.