Marije Mostert wordt de nieuwe vicefractievoorzitter van D66 Den Haag. Ze is een van de langstzittende raadsleden van D66 Den Haag. Ze zit ook in het presidium. De unaniem gekozen nieuwe fractievoorzitter is in de woorden van de eveneens nieuw gekozen fractievoorzitter Yousef Assad “een bijzonder getalenteerd raadslid die zich al meermaals heeft bewezen.” En: “Ik heb heel veel vertrouwen in onze nieuwe samenwerking”. Mostert: “Ik ben vooral heel dankbaar voor deze kans om een grotere rol te spelen in de toekomst van onze fractie”.
Bron: Via persbericht van D66 Den Haag
Heb jij leuke nieuws tips of opmerkingen voor de redactie?
Stuur dan een bericht naar ons via: info@070online.nl

