Het bezoek aan de koninklijke familie en de NAVO-top in Den Haag is de Amerikaanse president Trump goed bevallen. ‘I love The Netherlands’, zei Trump na afloop van de vergadering tegen een Nederlandse journalist. Het ontbijt met koning Willem-Alexander en koningin Máxima vond hij naar eigen zeggen ‘geweldig’.
Trump sprak met een deel van de pers op hetzelfde moment dat NAVO-chef Mark Rutte bezig was met een persconferentie na de vergadering. De top zelf werd door Trump een groot succes genoemd: ‘Iedereen was er’.
Bron en volledig artikel: denhaagfm.nl
Heb jij leuke nieuws tips of opmerkingen voor de redactie?
Stuur dan een bericht naar ons via: info@070online.nl

