Vandaag heeft de jaarlijkse Haagse Haring Party ‘International Flavors’ plaatsgevonden bij het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. Met meer dan 200 ondernemers, expats, ambassadeurs en internationals, werd er geproost op de nieuwe haring en werden zij getrakteerd op een rijke variatie aan ‘international flavors of herring’. Traditiegetrouw is tijdens deze avond het eerste haringvaatje uitgereikt. Nieuw dit jaar is dat het haringvaatje werd uitgereikt aan drie organisaties die zich inzetten op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijke impact én die nauw verbonden zijn met de Sustainable Development Goals (SDG’s) van de hotelketen: Climate action, Decent work en Responsible consumption. Made Blue Foundation, Ipse de Bruggen en Ge-Zwam mochten het eerste vaatje in ontvangst nemen. Daarnaast werd tijdens de avond ook het ihotelnnovatieve eventconcept ‘Now We’re Talking!’ toegepast. Een speels vergaderconcept waarbij verbinden, oprechte connecties, inspireren en motiveren centraal staat. Dit concept stimuleerde een interactie en dialoog tussen de gasten waardoor waardevolle connecties zijn ontstaan.
Steunen van duurzame ontwikkelingen
Tijdens de haringparty werden belangrijke initiatieven gesteund die aansluiten bij de duurzaamheidsdoelen (SDG’s) van de hotelketen. Made Blue Foundation, een organisatie die zich inzet voor schoon drinkwater in ontwikkelingslanden, is nauw verbonden met het SDG-doel ‘Climate action’. Ipse de Bruggen, een organisatie die mensen met een verstandelijke beperking ondersteunt, draagt bij aan het doel ‘Decent work’. En Ge-Zwam, een initiatief dat zich richt op duurzame voedselproductie door middel van oesterzwammenkwekerijen, sluit aan bij het ‘Responsible consumption’.
Patrick Aarsman, General Manager van het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade, vertelt: “Deze drie organisaties tonen onder andere hun inzet voor de SDG’s door hun activiteiten en projecten die bijdragen aan een betere wereld. Met de uitreiking van het haringvaatje aan Made Blue Foundation, Ipse de Bruggen en Ge-Zwam onderstreept het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade zijn betrokkenheid bij de lokale gemeenschap en het bevorderen van duurzaamheid.”
Tevens werden alle aanwezigen gasten meegenomen op culinaire wereldreis met het voorschotelen van signature dishes van restaurant LEO’s International Flavors als de Sticky Chicken, Sirloin Steak en Arepa.
‘Now We’re Talking!’
Naast het uitreiken van het eervolle haringvaatje is tijdens het evenement ook het nieuwe vergaderconcept ‘Now We’re Talking!’ geïntroduceerd. Met dit concept streeft Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade naar het creëren van inspirerende gesprekken, die verder gaan dan de vergaderzalen. Aarsman vervolgt: “Dit doen we door Break & Play pauzes te implementeren, waarbij men met ‘compliment cards’ en met het spelen van de welbekende spellen zoals Jenga, Vier op een rij en Cornhole met elkaar in gesprek gaan. Ook bieden we live cooking aan gebaseerd op ons restaurantconcept LEO’s International Flavors. Dit alles voegt verassende aspecten toe aan de vergaderingen en evenementen.”
Over Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade
Het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade is centraal gelegen in de internationale zone van Den Haag, tussen het Ambassadewezen, Scheveningen strand en het stadscentrum. Het hotel beschikt over 178 luxe kamers en suites, restaurant LEO’s International Flavors, 900m2 wellness faciliteiten en 10 multifunctionele vergaderzalen.